LCD displej s RGB vstupom

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Únor 23 13:54:58 CET 2005

Daniel Valuch napsal(a):

> hewlett packard ma znacne serie v tom pripade. Pisu ze sa tam da zapojit
> standardny VGA monitor. Pristroj je niekedy z polovice 90-tych rokov.
> Mozno zaciatku :-) Je pravda, ze vtedy mali monitory podstatne nizsie
> rozlisenie a opakovacie frekvencie ako dnes...
> Nechcem experimentovat s mojim 21" LCDckom, to by bolo v pripade
> neuspechu dost drahe :-)

1) VGA standard byl vzdy 31,5kHz/60Hz, cili bud lhali, nebo je to druha
moznost z mnou uz zminenych (prepnuti analyzatoru), pripadne meli na
mysli ne VGA standard, ale  tehdejsi multisync (tedy zvladajici EGA a
podobne normy)

2) experimentovat muzete jak chcete, zejmena LCD to s ohledem na
charakter funkce nemuze uskodit (i kdyz CRT taky proste
nezasynchronizujete na uplne "spatne" frekvenci). Jina vec ale je, ze to
na takovych 99% proste nebude fungovat.

--
Jirka