LCD displej s RGB vstupom

Danhard danhard@volny.cz
Středa Únor 23 13:27:32 CET 2005

Aaha, tak to jsem blbe pochopil, myslel jsem ze ma monitor jen s RGB konektory.
Ty synchronizace ma vyvedene na ten vnitrni monitor, tak by to mohl vytahnou
tam, ale problem bude s tim monitorem, je to tzv. medium rozliseni, na PC se
tahle norma nepouzivala.
Mozna by nebyl problem zmenit krystal ve videogeneratoru :o)

Danhard

ps. jak to przni muj Outlook Exp. ?

> Balu, nepotrebujes synchronizaci oddelit, ale primichat do signalu monitoru,
> to se da i diodo-odporove, pokud maji synchr. signaly spravnou polaritu.
> Nejdriv bych ale vyzkousel funkci vystupu s VGA monotorem od PC, pak zjisti
> od ceho je ten RGB monitor, jestli bude vubec pouzitelnej.
> Jaky konektor pro ext. monitor je na tom analyzatoru ?

Jakze?

On ma analyzator s RGB vystupy (SOG) a monitor se standardnimi H, V a
RGB vstupy... Tedy jestli jsem to dobre pochopil :-)

--
Jirka