STAVIME TEPELNE CERPADLO

MK info@mcu.cz
Středa Únor 23 13:14:03 CET 2005

> AUTOR PAN ZERAVIK MA V TETO KONFERENCI ASI MILION PRISPEVKU. STACI
> TROCHU CIST A VNIMAT.

Stale prozivas sve dny, nebo bude tento Tvuj styl jiz status quo ????

To ze AZE je autorem zminovane knihy nemusi byt zrejme cloveku, ktery posle
do konference prumerne 5 prispevku za rok :-))))))

Zrejme mu vsak bude, ze nema cenu se zde na coko-li ptat, protoze na nej
kdejakej vul zacne rvat sve duchaplnosti obcas okorenene zvasty o slusnem
chovani a vycnivani nad prumer :-(((

S pozdravem
MK