LCD displej s RGB vstupom

Danhard danhard@volny.cz
Středa Únor 23 11:33:07 CET 2005

Tak tohle je specifikace pro VGA monitor, strc tam cokoliv od  PC.
Jestli to ma jen RGB, tak to muze byt jednofrekvencni monitor od nejke prac.
stanice, aple, nebo i televizni monitor atd. a vubec to nemusi jit ne tehle
frekvencich.
Synchronizace se vetsinou bere ze zelene barvy, ale vsechny tri kanaly ji
tam potrebuji kvuli obnoveni dc slozky.

Danhard