LCD displej s RGB vstupom

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Únor 23 11:13:03 CET 2005

Daniel Valuch napsal(a):

> nasiel som navod a tam pisu poziadavky na externy monitor:
>
> External Monitor Requirements:
> VGA Compatible
> - 640 (horizontal) x 480 (vertical) resolution
> - 59.83 Hz vertical refresh rate
> - 16.716 ms vertical time
> - 31.41 kHz horizontal refresh rate
> - 31.840 us horizontal time
> - 75 ohm video input impedance
> - video analog amplitude 0.7 Vp-p
> - negative true TI’L logic for vertical and horizontal synchronization
>
> bohuzial monitor co mam som pripojil na vnutorne signaly a nic na nom
> [...]

To tedy vypada, ze pro externi monitor ten pristroj poskytuje jinou H
frekvenci nez pro svuj vlastni....zajimave.

Pokud tam jsou jen tri (vetsinou BNC) konektory, tak to znamena, ze
synchronizacni smes je na zelene (sync on green, SOG).

http://www.google.com/search?hl=cs&q=%22sync+on+green%22+separator&btnG=Vyhledat+Googlem&lr=

--
Jirka