Super OT Re: Cesky sen - bylo: Monitor LCD 14 za par Kc Koupi t?

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Úterý Únor 22 17:08:58 CET 2005

Vazeny pane, chtel bych Vas upozornit, ze pri vetsine realneho spalovani
vznikaji karcinogeni latky - mimochodem treba i pri spalovani parafinu ve
svickach a ktere si lide zapaluji bezne v doma - stejne tak i pri spalovani
ekologickeho dreva v ekologickych kotlech.

Ad argumenty ekologie latkove versus papirove - chtel bych opravdu videt
poctivou studii o tom jake dopady ma ta ktera technologie - obe pleny se
musely vyrobit obe jsou z prirodniho obnovitelneho materialu - papir a
bavlna temer jedno jsou.
To co je nepapirove na papirove plene muze byt daleko mene narocne a
skodlive na vyrobu nez - vyroba elektriny na prani a zehleni, naklady a
dopady fabrik na praci prasky, naklady na upravu pitne vody pro prani,
naklady na cisteni te vody, dopad pracich prostredku na kvalitu povrchovych
vod - a nejde jen o naklady, ale hlavne na ty dopady na ziv.prostredi z
tehlech procesu.

Papirova plena se dle meho az na ty lepitka podle me sama rozlozi myslim si
to jelikoz jsem jich nekolik desitek nandali do kompostu a za rok tam po
nich nebyla ani stopa. To ze vyhnivani produkuje methan no to je mozne, ale
ony ty skladky toho budou produkovat jiste vic nez jen ten methan takze se
pak muzeme bavit co jeste jo a co uz ne.

Daleko vetsi pruser dle meho nez plinky je treba to ze nejvetsi producenti
sklenikovych plynu USA a Cina z vysoka serou na Kjotsky protokol a vy tady
resite jestli srat do papiru a nebo do bavlny.

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno Antivirovým systémem AVG.