LCD displej s RGB vstupom

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Úterý Únor 22 16:51:02 CET 2005

A je tam jen RGB nebo RGB a Sync. Pokud to druhe, tak by to snad melo jit
resit pouze kabelem RGB+Sync -> VGA a jakymkoliv LCDckem, ktere umi analogovy
VGA vstup. Kdysi mivaly lepsi CRT monitory tyhle vstupy a propojovalo se to
naopak kabelem VGA -> RGB+Sync.
Jeste je taky otazka jakou frekvenci to z toho zarizeni leze. Ale myslim, ze
by to stalo minimalne za experiment s nejakym dostupnym LCDckem a zbastlenym
kabelem.

Jakub Serych