Super OT: Latkove vs. papirove pleny

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Úterý Únor 22 16:22:21 CET 2005

Lidi, prosimvas nechte toho, ja sam za sebe prohlasuju, ze pouzivam Windows pricemz pouzivani Linuxu nezakazuju (sam mam doma instalacni CDcka RedHatu, na ktera se uz dlouho prasi...), jednou jsem naprogramoval jeden Atmel, pouziti PICu nezatracuju a vyrostl jsem na latkovych plenach. Jesi si me nekdy ta moje vezme a bude se mnou chtit mit nejaky deti, tak se pujdu na volbu plen zeptat ji, pac jako zenska by tomu mela rozumnet prinejmensim o chlup vic nez ja.

Do teto diskuze se hadam nepripojila jeste zadna zena, tak si myslim, ze je dost neobjektivni a zkreslena.

Nechcete se precejen radsi zacit bavit o technice?

P.K.