Suseni POSITIV20

hwm-land@xmail.cz hwm-land@xmail.cz
Úterý Únor 22 14:56:05 CET 2005

Zdravim konferu,
chci si udelat male zarizenicko zahrati DPS po nastrikani POSITIVem na nejakych 70%, at se to urychli. Asi ten ohrev budu resit 2 kovovymi deskami mezi ktere se ta DPS vlozi. Asi hlinik. Proste 2 hlinikove desky, mezi nima asi 2cm mezera, kam vlozim na nejakem stojanku desku. Obe desky vyhrivane. A moje otazky jsou:
-je ta koncepce rozumna? (lepsi napad?)
-cim ty desky ohrivat? (nejake odpory? nebo odporovy drat? Nejake namety na hodnoty/druh?)
-jak pro rizeni teploty snimat teplotu? (cidlo mezi desky "do vzduchu" nebo zapustit cidlo do kazde desky?)

Diky za napady,
Marek

Reklama: Když večer nevíš s kým, tak já poradím.
http://new.openads.cz/adclick.php?bannerid=6&zoneid=4&source=&dest=http%3A%2F%2Fwww.tojsemja.cz