Super OT Re: Cesky sen - bylo: Monitor LCD 14 za par Kc Koupi t?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Úterý Únor 22 15:51:52 CET 2005

Minimalne pleny vyrabene v USA produkuji pri spalovani karcinogeni latky,
opet dle studie vypracovane k tomuto problemu.

Shodneme se na tom, vsichni vime, ze pouzivani papirovych plen (stejne jako
skoro vseho jednorazoveho) je neekologicne a neni v souladu s trvale
pouzitelnym rozvojem, ale bohuzel je pohodlne.

Nebo je zde nekdo, kdo by chtel aby mu po kazdem diteti na jeho zahradce
zbyla tuna odpadu, asi ne, ale oni to odvezou a ja to nevidim , rikame tomu
civilizace :-).
Mozna to bereme take tak, kdyz si to nase deti vydelali tak at si s tim
poradi.

Vzdy kdyz je rec o zehleni plen nebo jinych uzkostlivych hygienickych
opatrenich tykajicich se deti tak si rikam, co delaji v Indiii, Cine, Africe
nebo i nasi cesti indiani, na vymreni nevypadaji a s civilizacnimi alergiemi
maji podstatne mensi problemy nez my. Nezapominame v te sve honbe za
sterilitou na autoimunitni system cloveka a nutnost jeho trenovani , ke
kteremu dochazi stykem s okolnim svetem ...