Super OT Re: Cesky sen - bylo: Monitor LCD 14 za par Kc Koupi t?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Únor 22 14:47:05 CET 2005

Dne úterý, 22. února 2005 14:32 pyjan napsal(a):
> a co by měla ženská na mateřský dělat? alespoň se zabaví, nebude jí
> dlouhá chvíle a nebude myslet na kraviny. Pleny u starších dětí (víc jak
> 2 měsíce) nemá cenu žehlit.
> Štěstí, že porodnost prudce klesla,  protože by  nestačili v sídlištích
> odvážet kontejnery plné nerecyklovaných posraných plen.

Problém je ten, že plínky co zbyly ještě po mně sály celkem dost, zatímco nově
koupené jsou mnohem tenčí (je skrz ně dokonce vidět!) a sají mnohem méně,taky
z nich po chvíli lezou "chlupy", trhají se, tvrdnou a sráží se snad po každém
vyprání. Jak děcka měly větší "nádrž", ani 3 hadrovky nepomohly, bylo všecko
mokré. Navíc jak začnou chodit, tak 3 plínky jsou velmi omezující v pohybu.
Takže papírovky to řešily.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail can not contain any viruses because I use Linux