power over ethernet

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Úterý Únor 22 13:41:07 CET 2005

> Od: "Delphin" delphin@post.cz

> Napad je namiste, akorat obycejne sitove trafo bude velke, protoze primarni
> vinuti je dimenzovano na napeti 230V, ne na 48V, proto musite pouzit kvuli
> potrebnemu proudu na primarni strane 4,8x vetsi trafo.
>
> btw: 0,5A na napajeni AP je malo, byva tak 1-2A. Pro 2A na sekundaru byste
> potrebovat bezne sitove trafo cca 95VA.

Aha, to bude to slabe misto moji uvahy ;-) V kazdym pripade mi pripada, ze koleno-made POE vyjde vyrazne levnejc nez to kupovat hotove. Navic bych sel jinou cestou nez nekolikrat spojovat UTP konektory (IMHO cim vic konektoru, tim vetsi prechodovy odpor).
Ted me spis napada pouzit misto druheho trafa jednoduchy step-down menic s MC34063 (IO za 11 korun), akoratze ten ma napajeni do 40VDC. Takze bych pouzil trafo na nejakych 2x 18V nebo mozna 2x 15V, usmernovac + filtr + MC34063 (nejspis s externim tranzistorem).

P.K.