Rozbocovac TV signalu

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Úterý Únor 22 12:24:48 CET 2005

At 11:11 22.2.2005 -0000, Uher, Lubomir wrote:
>Spatne som sa vyjadril, potrebujem urobit rozdelenie TV signalu 1. - 60.
>kanal z 1 spolocneho zdroja na 3 nezavisle vetvy tak, aby sa neovplyvnovali
>a aby sa kvalita signalu zhorsila co najmenej. ( nechcel som doma vyrabat
>rozbocovac )

No vsak jo, TV rozbocovac 1->3 je bezna vec, jenom je potreba koupit slusny,
feritovy, ne odporovy. Jinak rozbocovac sam o sobe zadne extra oddeleni mezi
vystupy nema, proto ze pouzivaji TV zasuvky, ktere vystup rozbocovace
definovane zatizi a v ramci moznosti oddeli tuner v TV od zbytku rozvodu.
Ale je to samozrejmne neco za neco (utlum). TV tuner je totiz po VF strance
celkem zaludna zalezitost, ale to je na delsi vypraveni. Takze reseni je
takove: nejprve signal zesilit, pokud je to potreba, pak rozbocit a pak TV
koncove zasuvky. Norma rika, ze na TV zasuvce ma byt uroven signalu cca.
70dBuV (pro kazde TV pasmo je stanovena jina hodnota, tohle je tak nejak
stred) Pro ty, kdo nemaji merici TV, pokud se na stare dobre Tesle COLOR416
zacina objevovat sum v obraze, je signal cca. 50-55dBuV ;-> Takze lze
pridavat atenuatory a az se objevi sum, tak spocitat 50+pridany utlum a mame
alepson pribliznou silu signalu... ( Uz vidim jak v CERNu bijou hlavou o zed
;-> )

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz