Nemobilni mobil 2005

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Úterý Únor 22 12:22:25 CET 2005

> A neslo by ho zdualnit (myslim tym pevna linka/mobil)?
>
> :-)))
>
> wek
>
> PS. K tomu textu, co tam mate, mne sa tento design paci viac ako ten
> predchadzajuci.
> Ale na druhej strane musite uznat, ze ten megadisplay na tom Jablotrone
> ma nieco do seba.

No, Jablotron ma hlavne navic QWERTY klavesnici. Ale na displej se babicka stejne nekouka, SMSky nepouziva a telefonni seznam ma na papiru.

Pojmem "dualni" jsem myslel obe u nas pouzivana GSM pasma (1800/900MHz). Jablotron je samozrejme umi.
Dualni ve smyslu GSM+pevna linka neni ani ten Jablotron (aspon zatim ne) a uprimne receno neumim si predstavit, jak bych to udelal (a to jak po strance technicke tak po strance ovladani - musel byste pri kazdym "vytaceni" cisla vybrat, pres co se bude volat atd). Navic babicka pevnou linku nema ;)

Muj nemobilni mobil _neni_ zalozeny na zadne chytre elektronice potazmo MCU; jedine, co jsem tam pridal, je par dratu, tlacitek a napajeci zdroj.

Baterku jsem nepouzil ani ted ani pred dvema lety.

P.K.