power over ethernet

Vít OLMR olmr@HW.cz
Úterý Únor 22 10:26:14 CET 2005

No ono je to s napajenim po Ethernetu trochu slozitejsi, nez jen vyuziti
volnych paru. PoE je standard IEEE802.3af a ten sice mimo jine pripousti i
tuto moznost, ale kvuli kompatibilite s gigabitem to neni zrovinka idealni

Strucny popis IEEE802.3af  je treba na
http://www.hw.cz/ethernet/poe/index.html ci
http://www.hw.cz/ethernet/poe/popis_komunikace.html

 --
S pozdravem,
 Vit Olmr
olmr@HW.cz

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jakub Ladman
Sent: Tuesday, February 22, 2005 10:00 AM
To: HW-news
Subject: Re: power over ethernet

Je na PoE nejaky standard? Treba jaky z dvou volnych paru se pouziva? Pouzit

oba paralelne se mi nezda jako dobre reseni, ikdyz znamena polovicni odpor
vedeni, ale nevim.
Prave navrhuji jedno zarizeni s PoE a mam to tak ze na paru na pinech 7 a 8
na RJ45 konektoru si beru AC napeti, ktere na druhe strane paru bylo 48V,
usmernuji graetzem, filtruji a zenu do flyback konvertoru jehoz vystupem je
12, 5 a 3,3V.
Jde mi o to, jestli se na tom RJ45 konektoru nemam drzet nejakeho standardu.

Diky
Jakub Ladman