OT: sposob vykurovania, was: menic pro beehove cerpadlo

AZE aze@seznam.cz
Úterý Únor 22 09:41:47 CET 2005

Nevim ako je to na Slovensku, ale u nas prijedou dva borci, privezou
prijimac HDO, uz naprogramovany pro pozadovany tarif a zapoji jej tak, ze
prepina dvousazbovy elektromer. Soucasne si pripojite k tomu relatku co je
uvnitr drat do sveho rozvadece, ja tam mam treba rele 230V a to spina
soucasne s RX HDO. Co si pripojite za toto rele, je vase vec, tedy nase vec.
Ja tam mam jen male trafo a usmernovac a ss napeti 24V mi blokuje tepelne
cerpadlo, ale to se da samozrejme zapnout rucne kdykoliv. Pro ne je
dulezite, ze se spravne prepina elektromer, daji tam plomby a smytec.
Podepisete stav elektromeru a je to.
AZE

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <wek@evona.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 22, 2005 8:27 AM
Subject: Re: OT: sposob vykurovania, was: menic pro beehove cerpadlo

Aha, takze vlastne staci si dat vymenit hodiny, a to ze kurim vo vysokej
sadzbe, je moj problem?

A este by islo hadam riesit riadenie "primotopu" (ako je to po
slovensky?) aj lokalne, t.j. datovou sietou si roztaham signal z HDO a
spinam priamo na zasuvke; alebo ak sa nepouziva HDO (co sa mozno u nas
ani tak velmi nepouziva); prip. dam spinacie hodiny (mechanicke) rovno
na zasuvku?

wek