Zalohovany zdroj 12V

Martin Záruba swz@volny.cz
Úterý Únor 22 09:28:20 CET 2005

Souhlas. Delal jsem jednou podobny pokus s automobilovym akumulatorem myslim
55Ah a napetim 13,7 V. Proud se po asi 5-ti dnech ustalil na 37 mA.
Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, February 21, 2005 10:07 PM
Subject: Re: Zalohovany zdroj 12V

Jeste konkretni cisla k tomu trvalemu pripojeni aku ke zdroji (neodolal
jsem):

klasicky gelovy aku 12V/6,5Ah (Rocket ES6.5-12 z GME, stary nekolik let,
neudrzovany): pripojen ke zdroji 13,80V s proudovym omezenim na cca
1,6A; po nekolika hodinach je nyni proud do aku 51mA (padesatjeden
miliamper) a dale pomalinku klesa.

Do zitrka to asi bezet nenecham. Pro demonstraci to ale evidentne staci,
"koncovou" hodnotu odhaduju nekde 10exp0 - 10exp1 mA.

--
Jirka