OT: znova formaty, was: Proudovy zesilovac

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Únor 22 08:48:05 CET 2005

thunderbird to uz nepodporuje. Pred casom som pouzival nejaky klient co
mal v ponuke uu en/decode (tusim pegasus mail), ale v tychto novych to
uz nevidim :-) Velmi podrobne som sa na ten mail nepozeral, ale vyzeralo
to presne, ako ked sekretarka posiela obrazky z outlooku a inde nejdu
otvorit :-)
b.