Pajeni (bylo: TQFP - nepajiva maska)

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Úterý Únor 22 08:17:55 CET 2005

>Hrot se nesmi pilovat!
To mi poradili v PS Electronic, kdyz jsem k te pajecce chtel i nejake
jemnejsi hroty. Ze pry ty pajecky jine hroty nemaji, ale ze se ty obycejne
daji jakkoliv opilovat. Nemate na mysli nejake lepsi hroty, meli tam i
takove, ktere bych si urcite netroufl pilovat, ale ty co mam vypadaji jak
obycejny sroubovak a povrch vypada po opilovani porad stejne. Takze opravdu
ho nemam pilovat ?

>Kupte si kvalitni pajeci pastu. Je dost draha, ale vydrzi vam roky.
Jak se dela s tou pajeci pastou ? To se da porad pajet tou hrotovou pajeckou
nebo na je na to horkovzdusna ? Kdyz to budu pajet hrotovou vyresi mi ta
pasta to roztekani ?

Dekuji
Vitezslav Gazda