Re[2]: Fólie

hwm-land@xmail.cz hwm-land@xmail.cz
Pondělí Únor 21 18:46:17 CET 2005

Na nekolika (ruznych) laserovkach jsem to zkusil a dopadl uplne stejne.... Tak ted uz radeji strikam POSITIV20 a resim nejlepsi (==jednoduchy a spolehlivy) zpusob udelat "cernou cernejsi":D:D:D
To uz nez bila folie byl lepsi podkladovy papir ze samolepek, ale vysledky byly tezko reprodukovatelne, tak jsem se na to vy*
Marek