OT: sposob vykurovania, was: menic pro beehove cerpadlo

AZE aze@seznam.cz
Pondělí Únor 21 17:05:02 CET 2005

Ja bych to s tim samostatnym rozvodem videl ponekud jinak, nikde se o tom
nepise a ani po mne to nikdo (pro sazbu D55) nechtel. Pise se jen, ze
"odberatel zajisti blokovani", tedy ne ze MUSI zajistit a muze si to tedy
zapnout kdy chce. U nas mi ani zadne blokovani nekontrolovali, podle meho je
jim to sumafuk.
Pominky sazby D45 ( www.eru.cz ) :
1. Časové vymezení doby platnosti nízkého tarifu je provedeno dodavatelem
elektřiny v celkové délce minimálně 20 hodin denně. V průběhu dne může
dodavatel dobu platnosti nízkého tarifu operativně měnit.

2. Časové vymezení těchto pásem nemusí být stejné pro všechny odběratele a
jednotlivé dny a ani nemusí být v souvislé délce.

3. Pokud je dvacetihodinové pásmo platnosti nízkého tarifu rozděleno během
dne do více časových úseků (maximálně však do sedmi), nesmí být žádný z nich
kratší než jedna hodina.

4. Maximální souvislá délka platnosti vysokého tarifu je jedna hodina.

5. V odběrném místě musí být řádně instalovány pro vytápění objektu
přímotopné elektrické spotřebiče.

6. Odběratel zajistí technické blokování topných elektrických spotřebičů v
dobách platnosti vysokého tarifu.

7. V dobách platnosti nízkého tarifu může dodavatel blokovat přímotopný
elektrický spotřebič v maximální celkové délce 2 hodiny denně s tím, že
jednotlivá vypnutí nesmí být delší než 30 minut a přestávky mezi vypnutím
nesmí být kratší než jedna hodina.

AZE

Zdravim,

  rozvod pro primotopy musi byt samostanty jelikoz mimo jine musite
  zajistit vypnuti primotopu ve vysoke sazbe pres HDO. Pokud
  nezajistite, nedostnete primotopnou sazbu.

--
 turby@chips.cz