Proudovy zesilovac

"Z.Antonín" zdenek.antonin@atlas.cz
Pondělí Únor 21 17:01:49 CET 2005

Myslim, ze i v cechach mame jiste zkusenosti, pokud jsem to dobre
pochopil :-)) Jinak, v te vane budou 4 reflektory, slozene vzdy ze 4
barev (R,G,B, bila), do kazde barvy mam v planu dat prave tech 5 LED,
cili dohromady tam bude 20 LED od kazde barvy, coz by dle meho nazoru
melo na prosviceni stacit. Samozrejme, pokud zjistim ze ne, budu to
muset posilit. Cilem neni bodove osviceni, ale prave naopak -
rozprostrit svetlo ve vane rovnomerne. LED jsem zvolil proto, ze po
instalaci systemu uz nebude mozne (bez vybourani vany) provadet vymenu
svitidel - proto jsem zavrhl zarovky. S zivotnosti ani chlazenim
vysokosvitivych LED nemam zkusenosti, ale staci mi kdyz to bude svitit 5
let :)

Antonin