TQFP - nepajiva maska

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Pondělí Únor 21 16:41:31 CET 2005

Mel bych jeden blby dotaz. K cemu je nepajiva maska ? Jsem zacatecnik, moc
jsem toho jeste nepopajel, ale pajim normalni mikropajkou za 3 kila, hrot
jsem si opiloval do spicky. Cin se mi obcas rozlije i tam kam nemusi, sice
to vzdycky nejak poberu nebo rozetru, ale neni to pekne, tak mne zajima
jestli mi ta nepajiva maska muze v tomto nejak pomoci ? Je to vubec reseni
pro amaterskou vyrobu ? Nebo mam jeste trenovat ?

Dekuji
Vitezslav Gazda