Proudovy zesilovac

"Z.Antonín" zdenek.antonin@atlas.cz
Pondělí Únor 21 15:21:32 CET 2005

Mate mozna pravdu, zatim se jako nejlepsi varianta jevi ta PWM regulace,
ale budu muset v praxi vyzkouset, zda se tim da kvalitne osalit lidsky zrak.

Cilem je dosahnout plynule regulace skupin vysokosvitivych LED, urcenych
k osvetleni vany. Musi to hodne svitit, proto mi nestaci primy vystup z
D/A prevodniku.

Dostal jsem par tipu, tak je nyni zkusim.

Dekuji za Vas zajem. Antonin.