menice DC/AC a sinusovka

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Únor 21 11:35:34 CET 2005

neviem, vezmite si hociaku lepsiu UPS-ku a uvidite. Je to vacsinou
pocutelne, niekde v oblaski kHz...Nie som expert na spinane zdroje,
takze transformatorom nemozem posluzit, ale pocitam, ze su dve varianty
- po vyhladeni sa pouzije normalny transformator, alebo ak treba
transformovat impulzy tak nieco feritove. Treba tam ale osetrit
jednosmernu zlozku potom...
b.