menic pro beehove cerpadlo

turby@chips.cz turby@chips.cz
Neděle Únor 20 19:42:20 CET 2005

Zdravim,

 je Vam jasne, ze TUV neni ohrivana v kolektorech primo, ale pres
 vymenik? Ona totiz kapalina v kolektorovem okruhu musi obsahovat
 glykol a ten by nebyl v okruhu TUV moc zadouci :o)

 Nejlepsi je asi koupit boiler s dvema vymeniky. Jeden na ohrev
 kotlovym okruhem a druhy na ohrev solarnim systemem.

 A uz konec, kdyz tak mi napiste na muj mail. Ja jdu ted na pivo :o)

--
 turby@chips.cz