Prehravac MP3]

hrochmusic@centrum.cz hrochmusic@centrum.cz
Neděle Únor 20 17:29:21 CET 2005

..je to trosku ujetejsi, ale zkousel nekdo DVD cist pod dosem? mam takovy tuseni ze to jde. A mit par DVDcek s empetrojkama, tak to vidim jako dobrej napad pro vyuziti staryho PC ktery muze jeste poslouzit v dilne misto tezitka v popelnici a kdyz se vam do dilny vloupaji, tak takovou sunku nikdo ani neukradne (doporucuji vytuningovat vnejsi vzhled par uderama kladivem). No a ty velky disky pouzit na ucelnejsi veci, nez na skladovani MP3 :o)