menic pro beehove cerpadlo

turby@chips.cz turby@chips.cz
Neděle Únor 20 14:10:36 CET 2005

Zdravim,

 ono nejde jen o steny, ale o celkovou konstrukci stavby, tepelny
 odpor oken, vetrani a podobne. V projektu by jste mel mit stanovenu
 celkovou tepelnou ztratu objektu a podle toho vypocitavat otopny
 system. A nezapomente odecit vykon potrebny pro ohrev TUV, casto se
 to zanedba a pak v nejvetsich mrazech nedostacuje vykon kotlu protoze
 cast spotrebuje ohrev TUV. Pak se narychlo montuji do nadrzi topne
 spiraly...

--
 turby@chips.cz