menic pro beehove cerpadlo

Pavel pavel_t@centrum.cz
Neděle Únor 20 11:57:56 CET 2005

> To je sice hezke, ale 1. jaky to ma prikon, 2. jak to vubec vypada
> (ucpavkove? pripojeni?) 3. co to udela kdyz by to cerpalo vodu a ne olej ci
> naftu?

Asi bude skutecne problem s mazanim cerpadla ktere je konstruovano na
mazani a chlazeni protekajicim mediem. Nevim jak na lokomotivach ale na
naftu (prakticky jsem je videl pro topeni ale pry existuji i mnohem
vetsi) se pouzivaji cerpadla kdy se pist z feromagnetickeho materialu
pohybuje ve valci ve stridavem elmag. poli, pres ventily na koncich
valce je zajisteno cerpani. Jinak bych tipoval, ze to palivove z
lokomotivy bude mit parametry prutoku podobne obehovemu :-)

> Proto jsem zvolil "klasiku"  a snizil mu napeti. Vypadky site nejsou caste a
> z UPS to bezi asi 4-5 hodin. Mam i jedno stejnosmerne 12V, ale je to
> plastove a nejak to nebudi duveru pro dlouhodoby provoz.

Jen tak me napada, co z klasickeho obehoveho cerpadla vyndat motor a ten
nahradit stejnosmernym na nizsi napeti? Netusim, je-li to mozne, nikdy
jsem obehove cerpadlo poradne nezkoumal (doma mame samotizny system).

Pavel