Pomuze nekdo s dekodovanim a TC77

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Neděle Únor 20 01:22:03 CET 2005

> Zkusil jsem ruzne poscitat par hodnot ale nic mi nevyslo, pochybuji
> ovsem, ze to bude neco sloziteho. Pro odladeni komunikace co se tyka
> modulace doporucuji napred natvrdo vysilat nejake nascanovane hodnoty.

> Tak jsem se na ne kouknul, zajimave, nemate s nim nekdo zkusenosti?

Ja je uz mam asi tri roky v supliku tri kousky, ale akorat jsem jedno
vyzkousel a zase vratil zpet (ted se mozna budou hodit). Jeste jsem pak
zkousel poptavat zda by byla k mani v kusovce pri cene pod USD by to bylo
hodne slusne cidlo - bohuzel zazraky se nedeji.
Hlavne je hodne rychle pokud je sikovne zaletovane tak aby privody
nezpusobovaly tepelnou setrvacnost. Od te doby si nejak pamatuju ten krok
neb jsem si psal nejakej programek do 16F627 na mereni a zobrazovani.

> Nelinearni, a jak jste na to prisel? Podle me je linearni.

no linearni samozrejme je, ale ne ve smyslu vracenych dat jako takovych -
data pri prechodu pres nulu nejdou spojite - vraci se znamenkovy int (asi
jsem se spatne vyjadril omlouvam se) - tedy ....
Aha ted jsem to precetl, ze o tom pisete dal - omlouvam se za spatne
vyjadreni - no presne ...

RadekCX - http:/rvsoft.wz.cz

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.