Pomuze nekdo s dekodovanim

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Pátek Únor 18 20:18:27 CET 2005

Jojo uz jsme s dotycnym to cele probrali. Je to ale uplne neco jineho takze
smula.

Podle prohlaseni o shode je vyrobce z Honk Kongu. I presto mam k celemu
vyrobku jen malo vyhrad - rozhodne klady prevazuji. Vlastne jediny zaporny
bod je malo kontrastni displej v pokojovem osvetleni a pri podsviceni. Take
je trosku bidny dosah vysilace zvlast v panelakovem byte a okny s pokovem
(tomu pomohla externi antenka - dosah se zvysil asi o 50%).

Jinak tlakomer ukazuje primou hodnotu ale pokud jsem to prepocital na
hladinu more tak proti stanici Praha-Libus (kdo nezna
http://www.chmi.cz/meteo/oap/data/milos/milos.png )se plete maximalne o dva
hPa a to vzhledem ke vzdalenosti 150km muze byt i korektni.

DCF hodiny se take chytaji pomerne uspesne i v pokoji s televizi a krz dve
panelove zdi.

Takze bych jeste rad rozlustil ten kod a jako hlavni cidlo udelal to s
SHT11.

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.