OT: o vycnivani - bylo Re: Schema AZS-215

MK info@mcu.cz
Pátek Únor 18 13:37:10 CET 2005

> A proti tomuhle ty zelenaci nic nedelaji, radsi vymysleji
> blbosti proc zrovna tudy nema vest silnice.

Muj oblibeny autor napsal v jedne ze svych knih:

"Vis, lide jsou ruzni: bili, cerni, zluti a zeleni. Ti zeleni jsou obycejne
bili, ale o to vic do vseho kecaj.

a okomentoval tento svuj vyrok dalsi pametnou vetou:

"Nemam rad fanatiky a radikaly vseho druhu, ekologisty obzvlast"

Mimochodem, takto vznikaji postulaty :-)))))

Jinak jsem rad, ze se za posledni dva mesice vlastne vubec nic nezmenilo.
Stale se tu placa o blbostech. Stale tu moralizuji volni radikalove
vycnivajici z sedeho
prumeru (jen co s nimi bude az modry ptak vzletne, kde bude prumer a kdo pak
bude vycnivat :-)) ).
Pan Jiri stale vede sve sahodlouhe litanie o vecech vsednich, .........,  a
tak dale, a tak dale......

S pozdravem
MK