OT:Pamatujete

Miroslav Kucharik peakpeak@pobox.sk
Pátek Únor 18 10:22:12 CET 2005

Ja som chodil do Hodinina, bola tam predajna Tesla ale nikdy tam nic
nemali. Ale v klasickom eslektre som zohnal upne vsetko.

Co sa tyka GM v Blave, skusal niekto porovnat ceny medzi malobchodim
a velkoobchodom? Viem ze musia na niecom zarabat. Ak toho mate
viacej odporucam ist do velkoobchodu. Ale zase min, odber ...
No a este perlicka c. 2.

Cenovy rozdiel medzi GM v Blave a v Skalici je asi 10%.
Rovnaka firma, rovnaky velkoobchod a rozne ceny.
Ceny su porovnane vo velkoohchodoch.

Miro

>  Je treba poveda?,že GM-ko v Bratislave sa za posledné dva roky
ohromne
> zlepšilo.Je tam asi úplne nová posádka,ktorá sa vyzná vo svojej
> robote.Predtým tam boli dvaja takí ?udáci,ktorí vás od kúpy priamo
> odrádzali.Môjmu kolegovi nechceli preda? potenciometer,lebo vraj
už teraz je
> všetko digitálne !!! Tie rady sú smola ale ak niekto kupuje sú?
iastky na