OT: o vycnivani - bylo Re: Schema AZS-215

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Únor 18 10:08:11 CET 2005

Snail Instruments napsal(a):

> Ale docela vazne - koho volit? Mate nejaky konkretni doporuceni, jak
> zlepsit fungovani statu?
>
> Podivejme se na zapad, tam funguje parlamentni demokracie mnohem dyl, a je
> to kazdou chvili nejakej financni skandal, podvody, nelegalni obohacovani,
> je toho tolik, ze uz jsme si na to zvykli, ze nam to ani neprijde
> neobvykly. Jakmile se nekdo dostane do vysoky politiky, ma spoustu
> moznosti, jak se obohatit, ovlada veliky penize at uz primo nebo neprimo.
> Malokdo odola, a ti co by i odolali, o ne se zase postaraji ostatni, kazdy
> [...]

Aby nedochazelo k humusum, to nikdo nezaruci. Svym zpusobem tomu
zabranuji media a nejruznejsi dalsi aktivity (viz treba Transparency
International), i kdyz samozrejme ne 100%.

Pro me jsou volby o volbe nejmensiho zla, a tim je v soucasnosti ten,
kdo dava prednost jedinci a individualnim aktivitam, kdo se co nejmene
snazi omezit ma prava a kdo zaroven chce minimalisticky a funkcni stat.
Ko to je, na to si odpovezte sam.

Ze to nebude delat idealne a na 100%, to je zrejme. Nicmene lepsi
moznost neni a o tom, jak to posleze bude, rozhoduje kazdy z nas svym
konanim v rodine, ve firme, na urovni tech nejnizsich slozek mistni a
statni spravy...... a sirenim svych myslenek a nazoru okolo. Jde to
pomalu, efekt zdanlive neni viditelny, ale lepsi zpusob neznam.

--
Jirka