OT:Pamatujete

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pátek Únor 18 09:14:05 CET 2005

Sakra, co prejimali, kdyz zadny zbozi nemeli? Ja mam uplne presne stejne
vzpominku, zhruba ve stejnem veku jsem jezdil zhruba stejne daleko vlakem do
teslacky prodejny v Pardubicich a ve dvou pripadech ze tri taky inventura
nebo neco podobneho. Pritom podle toho co tam meli bych rekl, ze jim
prejimka zbozi nebo inventura nemohla zabrat vic nez 10 minut... :-))) Asi
to rovnani pod pult zabralo vic casu. :-))))

Dusan Dolezal