OT: o vycnivani - bylo Re: Schema AZS-215

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Únor 18 08:19:50 CET 2005

> Od: "Kotlaba Jaroslav Ing." <kotlaba@zpa-pecky.cz>
>
> Kdysi jsem sedel vedle takoveho remcala na koncertu Ceske filharmonie -
> vlastne ne, bylo to v hospode u piva - tak jsem se ho zeptal, koho volil.
> "Nikoho, ja k volbam nechodim."

Mezi velkejma stranama si clovek nevybere - vsechny uz maj nejakej pruser a kdyz volite malou stranu, tak ta se do parlamentu nedostane, pac lidi maj strach, ze by jim "propadly" hlasy, tak radsi jdou se stadem a vyberou si bud ODS, socdemaky nebo komunisty...

Posledni volby, ktery jsem zaregistroval (do senatu) - to bylo fak neco, kandidovat muze kazda k...a (Dolly B.). Jinak kdyz jsem se zkousel ptat, k cemu je vlastne senat, dostalo se mi asi takove odpovedi: "parlament uz byl plnej a nevedeli, kam by dali ty dalsi dedky, tak zalozili senat..."

BTW. - plest si hospodu a Ceskou filharmonii... ;-)

P.K.