( otéčko na víkend ) elektrický stimulátor s valů

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Únor 18 07:52:00 CET 2005

Vsechny tyhle blbosti na hubnuti, kdy nemusite vubec nic delat, staci lezet u televize a ono to cvici za vas (pripadne nejaky tukozrout ve forme tablet, prasku nebo i ten ultrafitaslim alias vecna dieta Haliny Pawlovske), jsou primarne urceny na jednu vec: NA VYDELAVANI PENEZ. Svyho casu si to koupila moje skoro-polovicka (akce 1+1 zdarma, ale 1ks stal 1500,-!), parkrat si to nasadila na bricho a pak se to porouchalo (prestalo to davat ty impulsy). Kdyz jsem jim to dones (pac jsem mel cestu do Prahy), tak v tom krame meli hromadu novejch, ani se na nic neptali, proste mi vrazili dva novy (tvarove odlisny, takze zrejme ty predchozi byly uplne na hovno a vraceli to uplne vsichni...). Vod ty doby nam to lezi ve skrini, ten "druhej zdarma" je snad uplne origos zabalenej.
Ani ne pul roku potom jsme podobnou vec videli na trznici za 300,-Kc kus.

Jesi chcete vazne udelat neco pro svoje zdravi, tak chodte do posilovny, na plavecak nebo si kupte kolo. Pripadne muzete chodit do prace pesky.

P.K.