Pomuze nekdo s dekodovanim

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Čtvrtek Únor 17 23:47:09 CET 2005

Aha, je to tam celkem cely, jen se me nevesel obrazek do okna,
vypada to 34 bitu dlouhej retezec, neco na zacatku bude
syncronizace, mohlo by to byt 00001 a pak 26 bitu data a na konci
11.

Bitovy interval je ten sirsi pulz - to je 0 (nebo 1), tam co se to
meni - 2 kratsi pulzy, tak je obracena hodnota.

Musite zjistit, co se meni pri zmene prenasenych dat.

Danhard