Pomuze nekdo s dekodovanim

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Čtvrtek Únor 17 21:59:07 CET 2005

Zdravim,

pomuze nekdo zbehlejsi v prenosech s dekodovanim nasledujicich prubehu (sam
to zkusim take, ale mozna nekdo koukne a vidi)?
http://rvsoft.wz.cz/image/200502172148_cidlo_kod0101_T-1.gif

Jedna se o cidlo od te meteostanice WS680, kterou jsem nakonec koupil. Chtel
bych cidlo SHT11 napojit jako dalsi z cidel k teto meteostanici (umi az tri)
a tak potrebuju zjistit protokol.

Prubeh vysilani se sklada ze tri oddelenych bloku. Netusim ve kterych by
mela byt jaka informace, ale na cidle se da nastavit cislo kanalu a jeste
kod na tomto kanale (pochybuju, ze se vysilac preladuje, ale mozne je asi
vse - je osazen SAW). Cidlo v tu chvili ukazovalo teplotu -1.7stC a RH 81%.

Prubeh jsem nasnimal pomoci UHF modulku na nf vystupu pripojeneho do
zvukovky v PC.

RadekCX - http:/rvsoft.wz.cz

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.