Ctecka karet ve fome diskety 3,5"

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Únor 17 19:56:48 CET 2005

Dne čtvrtek, 17. února 2005 14:45 mjfox@centrum.cz napsal(a):
> Mozna si ted sam odpovim - pokud disketova mechanika umi proste precist
> cokoliv do omezeni FAT12 (=16MB?), tak by to bylo reseni. Logicky by to ale
> umelo jen karty do limitu FAT12. Ale furt mi dela potize si to cely

Disketovka nema tuseni o FS co je na diskete, muzete tam treba mit iso, nebo
klidne i partisny jako na disku (teda to jenom pod unixy, u woken jste rad ze
neco prectete). Jde jenom o kmitocet (a zpusob) zaznamu, prodlevu mezi
sektory a pocet na otacku, zacatek pojezdu a konec pojezdu hlav (do toho by
se melo vejit asi 86 kroku, min. 82). Jinak je ji uplne sumafuk co precte a
kolik toho precte. Na windowsech to bude muset resit ovladac, na linuxu by
stacilo nejspis jenom udelat mknod a vytvorit nove zarizeni s odpovidajicimi
parametry.

--

                        Jaroslav Lukesh