OT:Pamatujete

Horký Aleš HorkyA@penam.cz
Čtvrtek Únor 17 19:39:08 CET 2005

Ono to bylo stejne zajimave s nakupovanim součástek.
vyrazil jsem se seznamem 50 soucastek a dovezl jsem
jich treba 15-20. Nejlepsi byly diskuze typu:
-dva keramicky kondenzátory 100n
-mam jen svitek na 1000V
(a vyndal valec zvici velkého monoclanku)

Kolega stavel zesilovac dva roky - kazdej tyden sehnal
nekolik soucastek. Pokud ale byli znamosti, bylo mozny
sehnat (skoro) vsechno.

"znama" v lacheme dodavala fotorezist, dalsi "znama"
v prodejne Tesly dodavala nedostatkovy soucastky
(LEDky, Vykonovy darlingtony, Rozbocovace anten (PBC21)
 a dalsi.

From: Radek a Petra Vickovi [mailto:rvicek@quick.cz]
Sent: Thursday, February 17, 2005 7:08 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: OT:Pamatujete

Ja jsem ji ziskal naprosto omylem, kdyz jsem si pri jedne navsteve Prahy v
bazaru na Karlaku koupil ve vyprodeji nejake osazene desky. Az doma jsem pri
prohlizeni zjistil ze z boku jako kontrolky tam jsou tri LQ100 - to bylo
radosti na Starem Belidle. V te dobe se v CB je suskalo a vypravelo, ze snad
v prodejne Tesly nejake dostaly, ale nikdo nikdy je nevidel.

Take si pamatuju, ze jsem z nich take pak delal matovky tim ze jsem je
prejel nejakou jemnou brusnou pastou. :-)