Kompresni zesilovac ci limiter

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Čtvrtek Únor 17 19:32:27 CET 2005

Děkuji  za vysvětlení rozdílu, snad si to zapamatuju  ;-)

Stejně nevím co použít. Jde mi spíše o zesilovač který se dokáže
přizpůsobit tomu, co dostane na vstupu. Takže asi kompresní zesilovač.
To bude ončo.

To co je popisovane v AR PE a spol je co jsem videla sice moc krasne
parametrove, ale priserne slozite na to moje pouziti a take nevyuzitelne.

Idealni by byla nejaka "cerna skrinka" co do ni pustim signal a na
vystupu bude upraveny k obrazu memu. DPS je ale moc :-D  Stejne jako
DOLBY to je moc veliky kanon. Snad neco najdu, tedka cmucham do jednoho
PDF od NE572 coz by mohla byt cesta :-)

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Jozef Racek wrote:

>Kompresny zosilovac (kompresor) meni svoje zosilnenie v zavislosti od
>urovne signalu - jeho doplnkom bol expander.
>Tato dvojica zapojena za sebou nemala stratu informacii - nedeformovala
>signal.
>Limiter zosiluje konstantne a dost vela a ak signal prekroci na vstupe
>max uroven, tak vsetko co je nad oreze...
>Po limiteri uz povodny signal neobnovis...

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0507-3, 17.02.2005
Testovano: 17.2.2005 19:32:32