OT:Pamatujete

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Čtvrtek Únor 17 19:08:11 CET 2005

Ja jsem ji ziskal naprosto omylem, kdyz jsem si pri jedne navsteve Prahy v
bazaru na Karlaku koupil ve vyprodeji nejake osazene desky. Az doma jsem pri
prohlizeni zjistil ze z boku jako kontrolky tam jsou tri LQ100 - to bylo
radosti na Starem Belidle. V te dobe se v CB je suskalo a vypravelo, ze snad
v prodejne Tesly nejake dostaly, ale nikdo nikdy je nevidel.

Take si pamatuju, ze jsem z nich take pak delal matovky tim ze jsem je
prejel nejakou jemnou brusnou pastou. :-)

RadekCX - http:/rvsoft.wz.cz

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno Antivirovým systémem AVG.