Sí»ový zdroj a ochranný vodič

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Únor 17 12:58:55 CET 2005

Kondenzatory (mezi L-PE a N-PE) jsou odrusovaci.

PE se zapojuje na plechovou skrinku a v tom ATX i na 0VDC (tedy zem na vystupu). Pokud by spinane trafo bylo tridy ochrany II (dvojita izolace, znamy obrazek je maly ctverecek ve vetsim ctverecku), tak by ani PE nemuselo byt spojene s vystupnim 0VDC. Ale myslim, ze se tam zapojuje taky proto, aby "pozralo" i nejake to vf ruseni.

Jestli jsem to dobre pochopil, tak v tom HUBu neni PE natvrdo spojene s vystupnim 0VDC, z cehoz plyne, ze ve zdroji pouzite trafo bude tridy ochrany II.

Jestli kecam, tak me nekdo opravte ;-)

P.K.

Daląí informace o konferenci Hw-list