Apple a mikrokontrolery

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Únor 17 07:19:01 CET 2005

Dne středa, 16. února 2005 19:25 lobo2 napsal(a):
> Máte někdo zkušenosti,jestli na mac OS X existují nějaká,pokud možno free
> prostředí něco jako mplab,pro psaní programů do PICů,případně programatory
> ?? Dost mě totiž fascinuje Mac Mini,rád bych si ho koupil a definitivně se
> zbavil mrkváčských windoze,ale nechci linux.

Nechcete linux, ale OS X coz je unix ano? Na mackach me fascinuje hlavne
jejich vymakany HW, ne SW (a pokud ano, tak existuje emulator). A ten pruser,
ze opustili MacOS a sli do unixu, jim jeste dlouho neodpustim.

Kdyz to nebude tak pekne, tak ty lepsi notebooky od IBM (cenove srovnatlne s
mackem), maji taky titanovy futral, ale nevim jak by dopadly, kdyby si na ne
nekdo sedl (macek to udajne (bez udani kil testovane osoby ;-) ) prezije).

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail can not contain any viruses because I use Linux