prevodnik sinusovka obdelnik 80MHz

Honza jan.kuba@seznam.cz
Středa Únor 16 20:22:26 CET 2005

Peknou hranu na 80MHz nebude az zas tak jednoduche...taky jsem jednou
laboroval na 56MHz jsem potreboval perfektni obdelnik, pak jsem to vzdal.
Vzdycky se mi to nekde kulatilo, nebo to sely  bylo do "pily". Kdyz
vezmete i TTL oscilatory z PC desek - mam tu 33,40,50,80 MHz - ze vseho
leze vicemene sinus!
Honza