Dialkovy resetovac

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Únor 16 11:11:57 CET 2005

A co tak urobit politiku sam.

Mozno to je trocha riskantne, ale niekedy sa ide priamo spojit na
"nizsej" urovni bez zapojenia zbytocnych medziclankov.
Inaksie povedane, skuste najst toho chudaka, co inkriminovane zariadenie
fyzicky spachal; ak ma aku-taku stavovsku cest, urcite sa posnazi to
opravit.

Osobne si myslim, ze cast technickych problemov ide vyriesit lepsie
organizacne nez technicky...
:-)

wek