doporucte firmu na vyvoj PCI karty

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Středa Únor 16 11:15:16 CET 2005

Vite co je fascinujici, ze firma Cybertex ma Vaseho jmenovce na
pozici
Výroba a osazování
Libor Kaval libor@cybertex.cz
strojové a ruční osazování

http://www.cybertex.cz/index.php?p=kontakty

Dost dobry ne???

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Libor Kavan" <lkavan@krkonose.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>; <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, February 14, 2005 11:21 AM
Subject: Re: doporucte firmu na vyvoj PCI karty

At 10:37 14.2.2005 +0100, martin.kadlecek@email.cz wrote:

>v pracovnich vecech (rozumej komercnich) s nim nebyl zadny problem

Tak to mate stesti, ja ho nemel, a to mluvim o ciste pracovnich vecech. A
nejsem ani nahodou sam, kdo ma podobne zkusenosti...

>co se tyka pana Libora Kavana tak prave mejluju do materske firmy zda se
pripojime k reseni prolemu
>pripada mi na jeho jednani velmi nekorektni ale obraz sve firmy si kazdy
buduje

Me neprijde nekorektni upozornit na firmu, se kterou melo plno lidi problemy
a to tak, ze znacne. Usetri to komplikace dalsim lidem.

>sam pokud nedokaze oddelit osobni spory od prace a ventilovat je vsude kde
muze je to spise na politovani nebo spise na reseni pravni cestou

Jak vite, jestli se jedna o osobni nebo pracovni spory?

S pozdravem           with best regards