Dialkovy resetovac

Petr Simek psimek@jcu.cz
Středa Únor 16 10:49:54 CET 2005

On Wed, 16 Feb 2005, Jozef Racek wrote:

> Ak by to neodpovedalo na pingy ( mozno napr aj na nastavitelny ping
> zariadenia, ktore je niekde
> v sieti za tym ) by vyvolalo cieleny reset.
>
> Teda nova cesta  MCU + ethernet + IP stack  ?
> + vyzera najschodnejsia cesta
> + reset vyvolany skutocnym vypadkom
> + autonomne
> - nemam s tym skusenosti - ( programovanie s ethernetom)

Ja jsem na tohle pouzil PC s linuxem v situaci kdy se mi pravidelne kouse
WiFi AP. PC ktere dela zaroven router testuje zda mu funguje PING na
protistanici , pokud ne tak odpoji napajeni APcku pomoci externi krabicky
pripojene pres RS232.

Naprogramovat to neni problem, nevyhodou je prave to PC (mala krabicka
s MCU by asi byla elegantnejsi). Cenove to asi vyjde podobne - profi
vyrobky s MCU ktere umi TCP/IP se prodavaji v podobnych cenovych relacich
jako levna PC.