misto Log.An. bezkontaktni spinac - Karta Kouwell 220N

Ales Donda ales_donda@adsoft.cz
Středa Únor 16 08:40:44 CET 2005

Ja tu kartu pouzivam pouze na pokusy, abych si v pripade havarie neodpalil
port na MB. Nebo alespon snizil riziko :)

Ovladani jsem si pro to psal sam, zapisem primo na port. Apikace typu
Ponyprog jsem nezkousel.

Do PC se regulerne zavedli porty LPT2 a LPT3, predpokladam, ze tiskarna by
na nem mnela chodit. Taky jsem nezkousel.
Ve vlastnostech port (Sprava pocitace->Spravce Zarizeine->Porty(COM a
LPT)->vlastnosti vybraneho portu->prostredky) se dozvite rozsah IO adres
prirazenych portu.

Jestli ty aplikace to umoznuji zmenit, tak by to mmnelo fungovat. Pokud ne,
tak asi smolik.

Pri komunikaci jsem problemy nemnel (mozna sem se tomu portu prizpusobil :)
Je ale treba taky brat v uvahu to, ze ty porty, resp. jejich vlastnosti se
mohou hodne lisit v zavislosti na modu (SPP/EPP/ECP). Je treba si uedomit,
ze tento mod portu na MB prikaze BIOS. Ale portum na karte ne. To musi
udelat budto ovladace nebo aplikace sama.

Ales